CVIČENÍ BRNO

 

PILATES BRNO

JE REHABILITAČNÍ CVIČENÍ ODSTRAŇUJÍCÍ SVALOVÉ DYSBALANCE, NAPOMÁHÁ ODSTRANIT NEJEN ZÁDOVÉ BOLESTI, rozvíjí koorcdinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo, jako základ správného držení těla.

Pilates není jen cvičení, je to proces.

S sebou si vezměte ručník na cvičení! CVIČÍ SE BEZ BOT!

Kdykoliv se ptejte, pokud nebudete něčemu rozumět !


 

10 DŮVODŮ PROČ CVIČIT PILATES

 

  • Získáte ploché břicho a štíhlý pas
  • Zbavíte se tukových polštářků
  • Odstraníte bolesti v zádech
  • Pořídíte si dlouhé a štíhlé nohy
  • Zpevníte si tělo a zlepšíte jeho držení
  • Zbavíte se stresu a únavy
  • Naučíte se správně dýchat
  • Odstraníte svalové disbalance
  • Budete lépe spát
  • Zlepšíte si kondici

ZÁSADY CVIČENÍ PILATES BRNO

 

  • Kvalita je důležitější nez kvantita
  • Koordinace dechu a pohybu
  • Kontrola nad prováděným pohybem
  • Kontinuita a plynulost cvičení
  • Každý pohyb vychází ze středu těla
  • Koncentrace
  • Rovnováha

PILATES MOTO

 

„Po deseti lekcích se budete cítit lépe, po dvaceti lekcích budete lépe vypadat a po třiceti lekcích budete mít nově vytvarované tělo.“

HISTORIE CVIČENÍ PILATES BRNO

 

PILATES®metodu vytvořil Joseph Hubertus Pilates (1880 – 1967), který se sám s pomocí této metody vypracoval z neduživého dítěte postiženého křivicí ve sportovce. Pilates metoda vychází ze souladu těla a mysli. Jejím cílem je správné držení těla, zvětšení ohebnosti svalů a kloubů. Pilates je účinná, bezpečná a velmi vhodná cvičební metoda pro

udržování fyzické kondice v jakémkoliv věku. Je doporučována jako pokračování rehabilitace pacientů po různých úrazech nebo chronických bolestech zad, protože propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo jako základ správného držení těla - „POWER HOUSE“ (centrum síly), vše s důrazem na správné dýchání. Díky tomu nedochází k nadměrnému přetěžování jednotlivých svalových skupin se vznikem svalových dysbalancí. Pilates metoda nevyčerpává, ale přináší energii. Nepoužívá se zde četné opakování cviků, důraz je kladen na přesnost provedení pohybu.


HEALTHY CORE - zdravotní, protahovací,posilovací, mobilizační,dýchací cvičení s fyzioterapeutem s možností  individuální konzulatece
BOSU®- posilování centra těla s využitím balanční pomůcky BOSU

STOTT PILATES® je modernější od původní metody cvičení pilates, kterou založil Josef Hubertus Pilates.

Další spoluzakladatelé Stott Pilates® Lindsay a Moira Merrithew několik desítek let vylepšovali tuto metodu Stott Pilates® a začali více používat pomůcky a jiná vybavení k tomuto druhu cvičení.

Proto je v současné době Stott Pilates® uznávám jako sportovně- rehabilitační cvičení

Další info: http://www.stottpilates.com/

POWERJÓGA BRNO

 

Powerjóga je styl cvičení zaměřený na uvolnění, protažení a posílení svalů celého těla. Využívá jednotlivé základní  pozice z jógy, které se dosazují do základního vzorce powerjógy - pozdravu slunci. Lekce je tvořena cvičením ve stoji a na zemi, končí závěrečnou relaxací. Cvičení se provádí v klidném tempu důležitém pro správné zaujmutí pozice a s důrazem na kvalitu dechu. Cílem cvičení je navodit harmonii těla a mysli, posílení a protažení celého těla, naučit  správně dýchat a umět se soustředit.
 

SKUPINOVÉ LEKCE CVIČENÍ V BRNĚ

 

Kurzy Pilates Brno

  • uzavřené lekce pro max.6 klientů, kteří spolu cvičí po celou dobu trvání kurzu
  • výhodou je postupnost a návaznost lekcí, přizpůsobení programu dané skupině
  • výuka cvičební sestavy Pilates na podložce, postupně doplněna o varianty cviků s náčiním
  • kurzy jsou na rozvrhu rozděleny podle stupně pokročilosti a typu (např. BOSU Pilates, atd.)

Otevřené hodiny

  • ruzné typy lekci v pomalem tempu (Power Joga, Healthy Core, Pilates, Firm body, Power stretch atd.)
  • jednorazové vstupné
  • omezený počet míst, doporučujeme hodinu předem zarezervovat, maximálně 8 míst
Copyright © 2010Vášprostor.cz | Spravováno pomocí RS DIONÝSOS